środa, 4 lutego 2015

Łazienki które inspirują

Nie często zdarza mi się wejść do pomieszczenia na widok którego „opada mi szczęka”. Jeśli jednak tak się dzieję od razu wyciągam telefon i robię mu zdjęcie. Potem w każdej chwili mogę jeszcze raz przypomnieć sobie to świetne uczucie które towarzyszyło mi w jego wnętrzu, a nawet przeanalizować jego elementy składowe.

Inspiracje, przykłady, pomysły innych...na tym się uczymy. Uczymy się jakich błędów nie popełniać i co w jakim zestawieniu wykorzystywać. Im więcej zobaczy projektant, tym lepsze pomysły będzie miał w przyszłości. Wychodząc z tego założenia codziennie staram się śledzić pisma, blogi wnętrzarskie, najnowsze trendy i pomysły innych, lepszych ode mnie.


Dziś przedstawiam wam kilka niesamowitych łazienek, które w ostatnim czasie sprawiły że „opadła mi szczęka”. 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz