wtorek, 14 lipca 2015

Tylko dla dwóch

  Każdego z tych maluchów z przyjemnością powitałabym w swoim mieszkaniu. Dziś przedstawiam Wam przegląd moich ulubionych sof dwuosobowych. Pierwszą na mojej liście jest bezkonkurencyjna sofa Lawa polskiej marki Meesh. Bardzo prosta forma, która po zdemontowaniu miękkiej pikówki może ulec ogromnej transformacji. W 100% zgadzam się z twórcami, Lawa idealnie sprawdzi się zarówno we wnętrzach użyteczności publicznej jak i w domach. Kolejną na mojej liście jest sofa Nakki marki Woud, w której zakochałam się w sekundę. Cudny kształt, materiał, kolor - ten mebel nie ma wad. Chyba przez nóżki przypomina mi sofę Oslo mojego ukochanego Muuto, a może tak tylko mi się wydaje. Ostatnia sofa to dzieło Philippe Starck'a znanego, francuskiego architekta dla marki Kartell. Według mnie jest to prawdziwe dzieło sztuki, gdyby zagościła w moim mieszkaniu zapewne bym na niej nie siadała, tylko wpatrywała się godzinami.  







MEESH - 3 500zł 
WOUD - 7 820zł 
Ronan & Erwan Bouroullec - 14 000zł  
&tradition - 15 400zł 
Kartell - 4 400zł 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz