piątek, 27 marca 2015

Cudeńko i Mr. Churchill

  Tym razem moją inspiracją nie będzie aura za oknem, pora roku, kolor czy struktura. Dziś inspiracją była dla mnie sofa. Odkryłam ją kilka dni temu i od tego czasu myślę jak by ją Wam tu przemycić. To cudeńko pochodzi z Danii, pokryte jest aksamitem w kolorze bardzo, ciemniej zieleni. Nogi wykonane z litego dębu a sam kształt z jednej strony prosty i minimalistyczny z drugiej zapewne przez wysoki zagłówek i miękką linię wydaje się... barokowy? Tak czy owak jestem kompletnie zakochana i gdybym tylko miała miejsce i luźne 5 tysięcy w portfelu ta sofa byłaby moja.
  W zestawieniu nie poszłam w stronę baroku, glam'u czy jakiegoś high luxury bo jak już pewnie zauważyliście to nie ten etap i nie mój styl. Wybrałam prześliczną szklaną, stojącą lampkę i boską poduszkę z Mr.Churchill'em. Tak, to zestawienie na dziś. Smacznego! 



Sofa - Loft Bar  4 800zł
Lampka - DecoDore Basic  360zł 
Poduszka - DecoDore Basic  160zł 
Misa - Design Zoo  204zł
Tace - BoConcept  269zł 
Tabliczka - NS Home  15zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz