niedziela, 15 marca 2015

Szaro, buro i ponuro - Zestawienie

  Za oknami wciąż szaro i buro. Zazdroszczę mojemu kotu, który śpi cały dzień pod kocem... Jednak nie oburzam się na taką aurę, traktuję ją jak inspirację do nowych projektów. Mnóstwo odcieni szarości, od ciepłych mlecznych po chłodne metaliczne. Brak promieni słońca sprawia, że wszystkie elementy staja się gładkie i matowe. Do tego gołe jeszcze konary drzew albo moje ulubione krzewy, które są teraz kotłowaniną cieniutkich, powykręcanych patyczków.
  Oczywiście będąc pod wpływem tej szaroburej inspiracji stworzyłam nowe zestawienie, które mam nadzieje nakreśli to co dzieje się w mojej głowie gdy w dzień jak dziś wyglądam za okno.   





Fotel CH445 - Design Zoo  17 499zł 
Betonowa lampa - KloshArt  1 223zł 
Grafika - MyBaze  69zł 
Stojak na czasopisma - BoConcept  259zł 
Kubki z pokrywą - Mood Board  71zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz