czwartek, 21 maja 2015

"Jest w tym coś RETRO"

  Kilka dni temu dokonałam nowego meblowego odkrycia i oczywiście dziś się nim podzielę. Krzesło Prism projektu polskiego designera Krystiana Kowalskiego. Jego geometryczne linie nawiązują podobno do szlifu kamieni szlachetnych... Czy porównanie to jest uzasadnione oceńcie sami, ja powiem tylko że od bardzo dawna nie widziałam projektu krzesła czy fotela które zrobiłoby na mnie tak duże wrażenie. Prism jest czysty w formie, elegancki  a przede wszystkim wygodny. Dziś wybrałam opcję z drewnianymi nogami i przepięknym łososiowym obiciem. Drugim elementem zestawienia które uwielbiam jest cudna nocna lampka delikatnie retro, delikatnie holenderska a na pewno designerska i oryginalna.
  Smacznego!




Krzesło - NOTI   
Lampka nocna - Pufa Design  344zł 
Stolik kawowy - HAUS London  1 900zł 
Misa - NAP  1 035zł 
Koc - H&M Home  129,90zł



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz