wtorek, 5 maja 2015

To już MAJ?

  OOoołłł to już MAJ? To że nie zarejestrowałam przyjścia nowego miesiąca i od pięciu dni nie pochyliłam się nad żadnym postem powinno sugerować tylko jedno - pracuję nad nowym projektem. Zgadza się, właśnie pracuję nad niewielkim mieszkaniem młodej pary, która poprosiłam mnie o nowoczesne, eleganckie wnętrze które zarazem będzie przytulne i stanie się azylem po ciężkim dniu pracy. Jak widzicie nie mam łatwo. Pokażę Wam moodboard'y które dla nich przygotowałam do jadalni, salonu, biura i sypialni. Myślę ze zgodzicie się że wszystko tworzy pewną całość, jest eleganckie a co najważniejsze mieści się w budżecie.
  Miłego dnia!











1 komentarz:

  1. Fajny ten ostatni zestaw. Marzy mi sie takie łóżko, tylko nie jestem pewna, czy materac jaki posiadam bede mogla tam przelozyc. chodzi o Plantpur, on jest specjalistyczny taki bardziej, wiec mam obawy.

    OdpowiedzUsuń