czwartek, 30 kwietnia 2015

Wiosenne inspiracje cd...

  Gdy myślę wiosna widzę kwitnące, żółte Forsycje, kolorowe tulipany i obiady na balkonie. Dziś postawiłam na kolor, który na ścianach wygląda paskudnie ale w dodatkach nawet tych większych sprawdza się znakomicie. Żółty kojarzy mi się bez dwóch zdań w wiosną. Poszperałam więc i znalazłam kilka naprawdę fajnych gadżetów które mam nadzieję Wam się spodobają. Moja ukochana lampa Balloons w wariancie oczywiście żółtym, metalowa tabliczka i dwie designerskie nowości. Najpierw konewka projektu Carl'a Hagerling'a, którą od razu chciałam kupić, niestety albo stety okazało się że Polacy mają świetny gust i wykupili z IKEI wszystkie. Kolejną gwiazdą zestawienia jest wałek, ale nie taki tam zwykły wałek bo jest on grawerowany najróżniejszymi wzorami i umożliwia odbijanie niepowtarzalnych wzorów na naszych wiosennych ciasteczkach. Takie oto wałki marki Valek Rolling Pins znajdziecie w jednym z moich ulubionych sklepów czyli
  Miłego Dnia!



Sofa - Haud London  7 000zł 
Lampa Balloons - NAP  4 428zł 
Konewka - IKEA  39,99zł
Wałek - Product Placement  149zł
Metalowa tabliczka - NS Home  60zł 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz