niedziela, 6 września 2015

Truflowa elegancja

  Dziś przygotowałam dla Was odrobinę klasycznej elegancji. Zestawienie czekoladowo - truflowe inspirowane słodkościami z coutellerie. Gwiazdami zestawienia są bez dwóch zdań brązowe lampy od Tom'a Dixon'a. Ta matowa wersja klasycznych lamp Beat to prawdziwy rarytas dla wszystkich fanów Tom'a, który słynie z tworzenia projektów błyszczących tak mocno że po dłuższym przyglądaniu zaczynają szczypać nas oczy. Kolejnym elementem jest piękny, prosty obraz stworzony dla BoConcept. Dodatki z najnowszej kolekcja tej duńskiej marki naprawdę zachwycają, w przeciwieństwie do oferty mebli, która niczym nie zaskakuje i w porównaniu do zeszłorocznej jest po prostu nudna. Na koniec wybrałam dla Was jeden z trzech, przecudnych wazonów od Muuto.
  Smacznego!


 


Regał - More Design  800zł
Dywan - Moma Studio  8 000zł
Lampy - Tom Dixon  4 900zł
Obraz - BoConcept  779zł
Wazon - Muuto  500zł

Zdjęcia - coutellerie.pl

1 komentarz:

  1. Wpadłam na tego bloga tylko na chwilę ale coś czuję że zostanę na dłużej - podobają mi się Twoje aranżacje takie proste i jednocześnie eleganckie. w wolnej chwili zapraszam do mnie Mój blog

    OdpowiedzUsuń