poniedziałek, 21 marca 2016

Kolejne pracowite popołudnie

  Prace nad projektami idą w najlepsze. Ja nie śpię już wcale, ale może tak ma być. Mam na szczęście mojego małego, rudego pomocnika, który nie śpi razem ze mną. Dziś zaczynam pracę nad projektem domu w podwarszawskim Lipkowie. Ma być przytulnie z odrobiną mocniejszych, industrialnych elementów. Wiem już na pewno że w projekcie wykorzystam sporo drewna i metalu, może gdzieś pojawi się jakiś błysk :). Ostatnio chodża mi po głowie bardzo teraz modne akcenty roślinne, zatem może tapeta, grafika lub tekstylia z tym motywem??? Dziś prócz fotorelacji z mojego pasjonującego procesu tworzenia, chciałabym pokazać Wam moje pierwsze pomysły stylistyczne :)
 Smacznego i dobrej nocy!



Lampa - Ikea ofkors
Grafika - Decotive  
Poduszka - Simplydivine
Solniczka i pieprzniczka - MENU <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz