sobota, 22 października 2016

Łódź Design Festival 2016

  Jesień to moja ulubiona pora roku. Po pierwsze w Październiku są moje urodziny, po drugie uwielbiam nosić długie płaszcze, po trzecie uwielbiam jesienną pogodę. Czwarty powód pojawił się kilka lat temu i jest nim Łódź Design Festival. W tym roku, zapewne z powodu odbywających się w tym samym czasie w Warszawie Targów Designu, na ŁDF nie pojawiło się aż tak wielu producentów, polskich firm i projektantów, ale mimo braku tak szerokiej jak w pozostałych latach oferty komercyjnej Festival zyskał inny, moim zdaniem lepszy wymiar. Bardzo szeroka oferta spotkań i wykładów odbywających się przez całe dwa tygodnie, rozstrzygnięcia kultowego już konkursu MUST HAVE oraz prezentacja prac najlepszych studentów designu przyciągnęła naprawdę pokaźną grupę. Ja w tym roku wybrałam się do Łodzi z moim tatą Krzysztofem, który równie mocno kocha dobre wzornictwo. Sądzę że mój pomysł wspólnej wyprawy wypalił w stu procentach. Obydwoje wróciliśmy z głowami pełnymi nowych pomysłów i pozytywnej energii.  
  Dziś mam dla Was drobną fotorelacje z najciekawszych punktów Fetivalu! Smacznego i do zobaczenia za rok!  










 Foto:  Adam Kozłowski | Aleksandra Szajnecka






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz