wtorek, 8 listopada 2016

Mocne akcenty

  Ufff projekt domu w Białołęce już prawie gotowy! Chciałabym zatem podzielić się nim z Wami. Jak na dom jednorodzinny mamy tu bardzo przyjemną ale nie szaloną powierzchnię. W części parterowej takie elementy jak słup czy podciąg musiałam przyjąć i zaakceptować. Zrezygnowałam z jakichkolwiek podwieszany sufitów, a nielubiane elementy konstrukcyjne pokryłam jasnym, dekoracyjnym betonem i połączyłam z pionem minimalistycznego kominka. Elementem wyjściowym były schody. Od nich zaczęłam pracę i to one w sporej mierze definiują wnętrze. W projekcie postawiłam na mix ciepłego, karmelowego drewna, szarości i błękitów, granatu i bieli. Mamy tu szkło, kamień, beton, drewno i różnorodne pod względem tekstury tekstylia. Elementy wyposażenia to również niezła mieszanka. Tak jak lubię najbardziej, mieszam meble z tanich sieciówek z droższymi, designerskimi egzemplarzami. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)
  Smacznego!








Grafika - Esraroise <3
Krzesło - Lepukka
Pled - H&M home
Poduszka - H&M home
Misa - MENU

2 komentarze:

  1. Elegancka i klasa! Idealne dla nowoczesnej pary!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba też stół. Jest ogromny! Zmieściłaby się przy nim cała moja rodzina. Coś takiego może być bardzo przydatne podczas jakichś większych rodzinnych przyjęć czy uroczystości. Warto wybrać też fajny obrus. Na https://yourhomestory.com.pl/jadalnia/obrusy/obrusy-haftowane widziałam genialne modele. Dajcie znać, czy Wam się one podobają.

    OdpowiedzUsuń