wtorek, 25 sierpnia 2015

Czas na wielkie porządki

  Kilka dni temu otrzymałam prezent którego nigdy bym się nie spodziewała. Ogólnie wiadome jest, że nie mam najmniejszych problemów z porządkiem i ogólną organizacją, wręcz odwrotnie w mojej szafie wszystko jest idealnie poukładane a gdy na stole do pracy leży za dużo przedmiotów, ewidentnie nie mogę się skupić. Tak gdy wręczono mi poradnik o uroczym tytule "Magia Sprzątania" wybuchnęłam śmiechem. Zaraz jednak zostałam poinformowana, że książka ta bije rekordy popularności na całym świecie, kobitki kupują je jak szalone a autorka zarabia kokosy odwiedzając bogate "panie domu", układa im w szafach i pomaga przetrwać traumatyczny proces wyrzucania rzeczy których nie używają od lat. Książka fenomen, jak dla mnie nie zawiera niczego odkrywczego, natomiast stała się inspiracją do dzisiejszego zestawienia (i do posprzątania mieszkania...). 
  Dziś mam dla Was przecudną szczotkę z szufelką polskiego designera Jana Kochańskiego. Projekt ten otrzymał wyróżnienie w Design Awards 2014 organizowanym przez magazyn "Wallpaper". Wybrałam również bardzo eleganckie naczynia do przechowywania projektu Sary Bottger oraz proste, drewniane wieszaki (tak w nawiązaniu do wczorajszego postu). No i oczywiście gdy już się nasprzątamy możemy zasiąść z dziełem Pani Marie Kondo w moim ukochanym krześle marki HAY. 
  Smacznego!


Magia Sprzątania - Muza  34,90zł
Krzesło - HAY  1 470zł
Zmiotka i szufelka - Design Zoo  271zł
Naczynia do przechowywania - Sarah Böttger 
Wieszaki - BoConcept  49zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz