piątek, 14 sierpnia 2015

Letnie mixowanie!

  Upały nie odpuszczają czyli lato trwa w najlepsze. Ja natomiast napotkałam ostatnio grafikę która idealnie wpisuje się w ten klimat. Dziś mam dla Was energetyczne dzieło Anne Boysen, dwie białe lampy (które nie wiem czemu kojarzą mi się z Gwiezdnymi Wojnami), cudny wieszak od Yiannis Ghikas Design oraz stołek Shogun oczywiście marki BoConcept. Na koniecmam dla Was trzy nowe wzory kubków, które dostaniecie na  Polish Design Now. Podoba mi się to mixowanie, w dzisiejszym zestawieniu mamy do czynienia  z designem polskim, duńskim, greckim i włoskim. Ach, jak to lato inspiruje...
  Smacznego!


Grafika - Anne Boysen  www.anneboysen.dk  
Wieszak - Yiannis Ghikas www.yiannisghikas.com 
Lampa - Design Zoo 
Stołek - BoConcept  499zł 
Kubki - Polish Design Now  39zł 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz